תוכן העניינים

הקדמה

9

למה חשוב להביא הרבה (מאוד) מבקרים אל האתר, אל דף הנחיתה ואל דף המכירה?

19

טעויות נפוצות בבניית אסטרטגיה שיווקית

39

15 העקרונות של שיטת Traffic Success

55

למה יש אנשים שמשיגים כל דבר ויש כאלה שלא?

65

הפסיכולוגיה מאחורי יצירת התכנים ואיך מפתחים תוכן בפועל?

81

איך להביא מבקרים לאתר בחינם באמצעות מצגת וסרטוני וידאו?

99

קווים מנחים לחקר מילות מפתח

117

הזרמת תנועה באמצעות רשימת התפוצה

125

פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר (כיום)

141

גוגל+ – הרשת החברתית החדשה

153

פעילות בפורומים

169

פעילות באתרי מאמרים

181

לינקדין – רשת חברתית עסקית

193

תנועה בתשלום

205

מיקור חוץ

221

תוכנית עבודה

229

הגדל את כמות הלידים (לקוחות פוטנציאלים) ב- 5 צעדים

239

מקורות מומלצים – סמינרים, סדנאות וקורסים מומלצים להצלחה שלך

267

מתנה מיוחדת עבורך

283

תאור הפרקים

 

למה חשוב להביא הרבה (מאוד) מבקרים אל האתר, אל דף הנחיתה ואל דף המכירה?

 

הקמת אתר אינטרנט ולא עושים פעולות לחשיפת האתר – ואז מתפלאים שזה לא עובד! אתר ללא מבקרים הינו כמו מכונית ללא דלק – גלה את החשיבות העצומה להצלחה העסקית שלך בהזרמת אלפי מבקרים לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה.

טעויות נפוצות בבניית אסטרטגיה שיווקית

 

כדי להצליח בשיווק באינטרנט צריך לבנות אסטרטגיה שיווקית, אי אפשר לקום בבוקר ולהגיד לעצמך – היום אני מתחיל לשווק את העסק שלי – ובלי תכנון לצאת לדרך. בפרק זה תגלו מהן הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים וכיצד להימנע מהן.

15 העקרונות של שיטת Traffic Success

 

שיטת טראפיק סקסס הינה שיטה מובנת, מבוססת הניסיון הרב שלי, כיצד להפוך כל אתר, כל עסק למגנט ללקוחות – יישום 15 העקרונות יבטיח הצלחה עסקית ויותר כסף בעסק!

למה יש אנשים שמשיגים כל דבר ויש כאלה שלא?

 

ובכל זאת, תמיד יש אנשים שמצליחים ויש אנשים לא….. האם נגזר עלינו לא להצליח? ממש לא! קבלו את הסיבות המובילות אותנו לחוסר הצלחה מצד אחד ולהצלחה מצד שני

הפסיכולוגיה מאחורי יצירת התכנים ואיך מפתחים תוכן בפועל?

 

השיווק המודרני מבוסס תוכן, תוכן בעל ערך – והיום יותר מתמיד כמה שהתוכן בעל ערך רב יותר, כך התוצאות טובות יותר – בפרק זה תלמדו מהי הפסיכולוגיה העומדת מאחורי פיתוח תכנים מעולים, כאלה שקהל היעד שלהם יקרא בצמאון.

איך להביא מבקרים לאתר בחינם באמצעות מצגות וסרטוני וידאו?

 

מצגות וסרטוני וידאו היא הדרך האולטימטיבית כיום לייצר צונאמי של לקוחות פוטנציאלים! אסור לך כבעל עסק לוותר על כך – גלה כיצד גם אתה יכול!

קווים מנחים לחקר מילות מפתח

 

מאחורי כל חיפוש במנוע החיפוש מסתתר מילת מפתח, כבעל עסק אתם חייבים למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם – את אותן מילות מפתח שקהל היעד שלכם מחדש – קבלו הדרכה כיצד לחפש, ולמצוא אותן.

הזרמת תנועה באמצעות רשימת התפוצה

 

הכסף הגדול נמצא ברשימת התפוצה – ללא ספק! וכדי לבנות רשימת תפוצה צריך תנועה….אחרת אין הרבה סיכוי לעשות ממנה כסף – בפרק זה תגלו מדוע בניית רשימת תפוצה קריטית להצלחת העסק שלך.

פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר (כיום)

 

בעידן המדיה החברתית, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר, היא זאת שבשנים האחרונות מזרימה הכי הרבה תנועה חדשה לאתר ומייצרת כסף בעסק – גלו כיצד לרתום את מליוני החברים בפייסבוק לטובת העסק שלכם.

גוגל+ – הרשת החברתית החדשה

 

זאת פעם שניה שגוגל מנסה להקים רשת חברתית, אולם הפעם היא עושה זאת בהצלחה עצומה! עד כדי כך שיש שאומרים שהיא "תחסל" את פייסבוק – ימים יגידו!
בפרק זה תלמדו למה אתם חייבים, אבל פשוט חייבים כבעלי עסקים לפעול ברשת החדשה.

פעילות בפורומים

 

תמיד שואלים אותי האם יש מקום שיכול להביא לקוחות מדוייקים? התשובה היא כן! פורומים. פורום נכון הוא מכרה זהב, קהל היעד שלכם נמצא בו, ומספר במילים שלו, מה כואב לו, מה התסכול שלו, ומה הוא מחפש כפתרון – בעל עסק שאינו פועל בפורום רלוונטי משאיר את הקרקע למתחרים…….ומפסיד כסף!

 

פעילות באתרי מאמרים

 

המקור השני החשוב ליצירת צונאמי של לקוחות חדשים הוא התוכן הכתוב – הטקסט. גוגל צריכה אותו, הלקוחות שלכם מחפשים אותו, ואתרי מאמרים מאפשרים לכם להפיץ חופשי, בחינם את התוכן שלכם – אבל כדי שזה יעבוד – צריך לעבוד נכון – בפרק זה תלמדו כיצד פועלים נכון באתרי מאמרים וכיצד הם מזרימים לכם תנועה לאתר

 

לינקדין – רשת חברתית עסקית

 

לכל מי שנמאס מסטטוסים שטחיים באתרי מדיה חברתית שונים, לינקדין היא הפתרון – רשת חברתית עסקית! שיכולה לייצר לכם הרבה מאוד כסף!

 

תנועה בתשלום

 

הצד השני של המטבע – אם עד עכשיו דיברתי על תנועה בחינם – למדו מדוע תנועה בתשלום תחזק ותעצים את הפעילות החינמית וכיצד לעשות זאת נכון מההתחלה

 

מיקור חוץ

 

לא צריך לעשות הכל לבד! ממש לא! בפרק זה תלמדו כיצד לבנות צבא של עובדים, מוכשרים, שאוהבים את העבודה שלהם ויעזרו לכם לעבוד פחות קשה ולייצר הרבה יותר כסף בעסק!

 

תוכנית עבודה

 

אם רוצים להצליח צריך לעשות! רק פעולות יפיקו תוצאות, ורק פעולות חדשות יפיקו תוצאות חדשות. בפרק זה תלמדו מה צריך לעשות בתחילת כל חודש, בתחילת כל שבוע וכל יום. מהו סדר הפעולות הנכון והכי חשוב כיצד לבנות תוכנית פעולה שתעזור לכם להלחם בדחיינות!

 

הגדל את כמות הלידים (לקוחות פוטנציאלים) ב- 5 צעדים

 

פרק בונוס שילמד אתכם כיצד לעשות פעולות נכונות – 5 צעדים בלבד – שיזניקו את כמות הלקוחות הפוטונציאלים וייצרו יותר כסף בעסק!

 

הרשם עכשיו לקבלת פרק נבחר לדוגמא:

 

 

הרשמו כאן עכשיו וקבלו גישה מיידית ובחינם
לפרק נבחר מהספר "צונאמי של לקוחות חדשים"


Comments Closed

תגובות לא מופעלות